Usein kysyttyä

  • Mikä on Laskuni.fi-palvelu?
    • Laskuni.fi on kuluttajalle suunniteltu palvelu, joka mahdollistaa laskujen helpon hallinnoimisen tietokoneella, tabletilla ja matkapuhelimella. Palvelun tarkoitus on tehdä kuluttajan arjesta hieman helpompaa.
  • Onko palvelu turvallinen?
    • Laskuni.fi-palvelun turvallisuutta voi verrata verkkopankkisi turvallisuuteen. Turvallisuus on meille ensi arvoisen tärkeää ja siksi kaikki liikenne palvelussa tapahtuu suojattua yhteyttä käyttäen. Auditoimme jatkuvasti palvelumme tietoturvallisuutta, jotta voimme taata käyttäjillemme turvallisen toimintaympäristön.
  • Mitä palvelu maksaa käyttäjälle?
    • Palveluun rekisteröityminen ja sen käyttö on ilmaista.
  • Miten saan keskitettyä kaikki laskuni palveluun?
    • Laskujen keskittämiseen tarjotaan useita eri vaihtoehtoja, joista voit valita itsellesi sopivimmat:

      1. Ilmoita laskuttajalle Laskuni.fi-käyttäjätunnuksesi laskutusosoitteeksi jolloin laskut tulevat jatkossa automaattisesti Laskuni.fi-palveluun.

      2. Laskun tilaus -ominaisuuden avulla pystyt helposti keskittämään laskujen vastaanoton Laskuni.fi-palveluun. Laskun tilaus lähettää tiedon yritykselle laskutustavan muutoksesta, mikä tarkoittaa sitä, että laskut tilatuilta yrityksiltä tulevat jatkossa automaattisesti palveluun.

      3. Lisää lasku palveluun puhelimesi kameralla. Laskun lisäys tapahtuu mobiilisovelluksemme kautta.

      4. Lisää laskut manuaalisesti verkkoportaalista
  • Miten voin maksaa laskuni palvelussanne?
    • Laskut voi maksaa palvelussa kahdella eri tavalla:

      1. Debit-pankkikortilla
      Korttimaksaminen mahdollistaa laskujen maksamisen suoraan palvelun kautta, jolloin maksut vahvistetaan oma valintaisella pin-koodilla.

      2. Verkkopankin kautta
      Palvelussa voi myös maksaa laskut oman verkkopankin kautta. Verkkopankin kautta maksettaessa tarvitset omat henkilökohtaiset verkkopankkitunnukset laskujen maksamiseen.
  • Korttimaksamisen hyödyntäminen vaatii korttitietojen tallentamista. Onko tämä turvallista?
    • Laskuni.fi ei koskaan tallenna korttitietojasi vaan korttitiedot tallentuvat PCI DSS –sertifioidun yhteistyökumppanimme järjestelmään. PCI DSS –standardi on kansainvälisten korttiyhtiöiden luoma ja velvoittama tietoturva- ja laatustandardi kaikille maksukorttitietoja käsitteleville osapuolille.
  • Miksi palvelustanne saa bonusta?
    • Laskujen lähetys palveluumme on yhteistyökumppaneillemme maksullista. Tämä mahdollistaa sen, että voimme tarjota bonusta heidän lähettämistään laskuista. Tarjoamme käyttäjillemme myös takuubonuksen mikä tarkoittaa, että saat bonusta jokaisesta vastaanotetusta laskusta, vaikka laskuttaja ei olisi yhteistyökumppanimme.
  • Miksi bonuksen määrä vaihtelee laskuissa?
    • Bonuksen määrä on aina osa toimitusmaksusta, jonka saamme yrityksiltä laskun toimittamisesta. Toimitusmaksu voi vaihdella, jolloin myös laskun bonus vaihtelee.
  • Miten bonusta voi kerryttää?
    • Bonusta voi kerryttää usealla eri tavalla. Käyttäjälle kertyy bonusta laskujen vastaanottamisesta yhteistyökumppaneiltamme, suosittelemalla palvelua sekä tarjousten lunastamisesta. Bonus kertyy automaattisesti Laskuni.fi-tilillesi.
  • Mikä on bonuksen miniminosto?
    • Bonuksen miniminosto on 1000 pistettä, eli 10 euroa.
  • Minkä arvoisia bonuspisteet ovat?
    • 100 bonuspistettä vastaa yhtä euroa.
  • Mihin bonuksen voi käyttää?
    • Voit nostaa bonuksen omalle pankkitilillesi. Bonuksen siirrossa menee normaalisti 2-6 pankkipäivää. Bonuksen miniminosto on 10 euroa.
  • Toimiiko mobiilisovelluksenne kaikissa puhelimissa?
    • Mobiilisovelluksemme toimii kaikissa Android- ja IOS-käyttöjärjestelmän omaavissa puhelimissa.
  • Sisältääkö mobiilisovelluksenne kaikki samat ominaisuudet kuin verkkoportaali?
    • Mobiilisovellus ei sisällä kaikkia palvelumme ominaisuuksia. Suosittelemmekin verkkoportaalissa käymistä aika ajoin. Pyrimme tuomaan kaikki ominaisuudet saataville myös mobiilisovellukseemme.
  • Unohdin käyttäjätunnuksen/salasanani. Miten saan uuden?
    • Mikäli muistat käyttäjätunnuksesi tai sähköpostiosoitteen, jolla kirjauduit palveluun, voit palauttaa salasanan Unohditko salasanasi -napista. Tällöin saat sähköpostiisi ohjeet salasanan palauttamisesta. Muuten ole yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.
  • Yhteystietoni ovat muuttuneet, tarvitseeko niitä ilmoittaa Laskuni.fi -palveluun?
    • Kyllä. Kirjautuessasi sisään pääset profiilista muuttamaan yhteystietojasi.